ponedjeljak, 26. ožujka 2018.

Kako skinuti zadnjih 5-10 kg za one koji su već na LCHF prehrani (Zelena Keto IF dijeta)


Evo kako - kombinacijom keto prehrane (vrlo malo ugljikohidrata), zelene kure (bez mliječnog i voća) te posta (intermittent fasting). Znači bez doručka, dva obroka u danu, bez mliječnih proizvoda, bez voća. Ne morate ništa vagati ni računati ako ćete se držati ovog jednostavnog plana. 

Doručak preskočite, popijte kavu ili čaj bez dodataka ili blagu limunadu i pijte puno tekućine kroz prijepodne. 

Ručak i večera: Meso ili riba (ili jaja) i povrće. Obavezno za jedan obrok meso ili riba, za drugi mogu biti jaja. Barem 1 put tjedno iznutrice. Odnos je 1/3 mesa ili ribe i 2/3 povrća.
  • Povrće neka bude zeleno lisnato ili kupusasto povrće koje sadrži malo ugljikohidrata i pročišćava organizam. 
  • Pored toga jedite salatu – zelenu, rikula, matovilac, baby špinat. 
  • Ručak spremajte na svinjskoj masti, maslacu ili ghee maslu (ili kokosovom ulju) i začinite povrće maslinovim uljem. 
  • BEZ mliječnih proizvoda (samo maslac dozvoljen). 
  • Uz obrok poželjno popiti juhu od kostiju/temeljac. 
  • U salatu možete dodati avokado ili malo sjemenki ili par orašastih plodova. 

Povrće: špinat i baby špinat, blitva, kupus bijeli i crveni, kelj i kovrčavi kelj, brokula, cvjetača, raštika, prokulice, šparoge, artičoka, zelena salata, radič, rikula/rukola, matovilac, potočarka, poriluk, tikvice, zelene mahune, masline, rotkvice, krastavac, koromač, mladi luk.
  • Izbjegavajte mrkvu i drugo korjenasto povrće (osim rotkvice), te rajčicu, papriku i patliđan. 
  • Dozvoljen je češnjak, đumbir, začinsko bilje, jaggety, vrlo malo kapule (luka). 
  • Dozvoljene su gljive – može nekada umjesto mesa ili sa jajima itd. 
  • Gledajte da meso i povrće budu iz domaćeg organskog uzgoja bez kemikalija. 
Jedite koliko vam treba do sitosti. Ne moram ni napominjati da se ne prejedate jer s ovakvom hranom je to nemoguće. Pazite na omjer mesa i povrća. Nekome treba više hrane a nekome manje, u svakom slučaju na svakih 100 grama mesa jedite 200-300 g povrća. Između obroka pijte dosta tekućine.

Nema kruha, nema peciva, nema LCHF slastica, nema grickanja između obroka, nema sireva ni drugih mliječnih proizvoda, nema ni kefira, nema voća, nema masnoće u kavi, nema pitanja ni filozofiranja. Odlučno i s pozitivnim stavom dok ne spadnu zadnji dosadni kilogrami.

**Ponavljam, ovo je za one koji su već na LCHF i adaptirani na masni pogon, za početnike ne preporučam. Za one koji tek kreću sa LCHF radi mršavljenja, molim vas krenite od početka, čitajte na blogu sve po redu ovdje: LCHF i mršavljenje.

**Bio bi super da počnete trenirati ako već niste. Ljudsko tijelo je stvoreno za kretanje i napor, a ne za sjedenje i ležanje. Treningom popravljate cjelokupno zdravlje, jačate i oblikujete tijelo, ubrzavate metabolizam i još puno toga.

2 komentara:

  1. Dobro vece

    Mozete li mi molim vas reci koliko treba biti na obicnom LCHF prije nego se pocne s ovom zelenom keto IF dijeti?

    Veliki pozdrav i mnogo vam hvala za blog!

    OdgovoriIzbriši
  2. Veceru mogu da preskocim bez problema, ali dorucak kad je najveca akcija i napor nema sanse. Da li je moguce dorucak i rucak jesti sa dozvoljenim namirnicama a veceru preskociti?

    OdgovoriIzbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2018 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.