srijeda, 4. prosinca 2013.

Knjiga na poklon ♥

Dragi svi,

Prosinac je mjesec darivanja. Moj prijatelj Bernard osjetio se inspiriran i uplatio za dvije knjige - kako bi ih dao na poklon nekome od vas. Hvala Bernard!

Prva knjiga koju poklanjamo je "Istine i laži o hrani". U komentarima ispod obrazložite zašto baš vi zaslužujete dobiti ovu knjigu, do srijede idući tjedan 11.12. Priča koja nam se najviše svidi - osvaja knjigu :)

Naravno, komentiranje će biti u pristojnom tonu i pozitivnom ozračju i nećete se javljati kao anonimni (ispod prozorčića za pisanje imate upute kako ostaviti potpisan komentar :)


Srdacno,Vaša Anita ♥ 


EDIT 12.12.2013. 
Hvala svima na sudjelovanju sa vašim pričama. Ovaj put je sretna dobitnica knjige Nena Kolak. Nena molim vas javite adresu za dostavu knjige na e-mail istineilaziohrani@gmail.com
Svima ostalima želimo više sreće idući put!


Poštovana Anita i Bernard,

za početak- divna gesta! Na Vaš blog sam naišla tijekom borbe sa kroničnom kandidom i od tada pratim sve postove i komentare...iako moram priznat još uvijek se borim i mučim...student sam van mjesta rođenja pa često nemam uvjete za pripremanje hrane (kuhinja i pomagala), a često sam i bez inspiracije...po tom pitanju mi jako pomaže Facebook grupa LCHF sljedbenika, ali već jaaaaaaaaako dugo želim Vašu knjigu koja nikako da uđe u niski studentski budžet...Sigurna sam da će mi biti vodilja, inspiracija i novo najdraže štivo! Naravno, i članovi obitelji se bore sa raznim kroničnim stanjima, ali na moja "govore o lchf-u" samo odmahuju rukom i ne vjeruju u život bez kruha. Sigurna sam da će uz Vašu pisanu riječ početi ozbiljno sagledavati opciju prelaska na lchf i pomoći sebi i ljudima oko sebe u budućnosti. Ja Vas svakako nastavljam pratiti, a knjiga će stići u moje ruke kad-tad, iako bi bilo super baš sad! :)))


Broj komentara: 28:

  1. Mnogo me interesira nutricionizam, puno čitam o tome ali ove knjige još nisam.

    OdgovoriIzbriši
  2. U današnje vrijeme kad smo sve manje svjesni što jedemo i teško je pratiti sve te kemijske spojeve u našoj hrani, voljela bih se obrazovati i saznati više! Sa zanimanjem bih pročitala ovu knjigu i naučila koje su to istine i laži o hrani koje nas svakodnevno okružuju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdrav.. Htjela bih dobiti ovu knjigu jer kao kućanica želim svojoj obitelji svaki dan ponuditi najbolje i najzdravije namirnice. Danas nailazimo na junk food gdje.god pogledamo a osim toga ni hrana nije.što je bila .... A za svoje dijete se posebno trudim pripremati najhranjivije i najbolje , jer osim unosa potrebnih stvari za mali organizam smatram da je to jedna osnova uz koju dijete uči i prihvaća zdrave namirnice kao nešto normalno i ukusno

    OdgovoriIzbriši
  4. Moram biti iskrena i priznati da volim jesti. Često od nekog čujemo ova hrana ti je dobra za ovo, a drugi kaže nemoj to niti luda jesti, to nije zdravo. Ja jadna sam sva u dilemi i neznam što da radim. Vjerujem kako bi upravo ova knjiga rješila sve moje probleme i dileme i zato bi ju voljela osvojiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Voljela bi osvojiti ovu knjigu"Istine i laži o hrani" koju bi poklonila svom ocu koji ima problema s težinom i zdravlje, a kako je u mirovini vjerujem da bi ga jako razveselila ova knjiga. Nažalost ostala sam bez posla pa mu ju ne mogu trenutno priuštiti.

    OdgovoriIzbriši
  6. i ja sam jedan veliki ljubitelj papice i to se naravno vidi :-D
    i stalno sam išla na dijetu "od sutra" NO moje sutra je došlo,krenula sam sa programom zdrave prehrane i pravilno raspoređenih obroka + tjelesna aktivnost i vjerujem da ću kroz neko vrijeme vidjeti i rezultate. Kao što vidite odluka je pala,volja je tu samo da budem ustrajna a vjerujem da bi uz nova saznanja iz ove literature još više pomagala sebi i svom organizmu a vjerojatno prenijela i mojoj naobrazbi o nutricionizmu :-D

    OdgovoriIzbriši
  7. Na LCHF-u sam već skoro godinu dana, kupila sam si i kuharicu koja je odlična inspiracija u kuhanju i slaganju jelovnika, ali me i dalje muči to što mi fali znanja da svim skepticima oko mene mogu iznjeti tu pravu Istinu i laž o hrani. Zato bi bilo potrebno pročitati knjigu da udarim pečat jednom zauvijek i hrabro ostanem pri svome bez obzira što drugi pričaju. veliki pozdrav Anita i jedno veliko hvala na ovo blogu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga Anita, suprug i ja već skoro 4 godine pokušavamo proširiti obitelj, ali bezuspješno. Doktori ne znaju razloga, a mi smo očajni i ne znamo više što da radimo i kojeg stručnjaka da posjetimo. Nedavno sam čula da bi nam promjena prehrane mogla pomoći, pa smo se odlučili prijeći na LCHF prehranu. Tek se upoznajemo sa ovim tipom prehrane, pa bi nam dobro došla Vaša knjiga, kako bismo što uspješnije provodili novi tip prehrane. Hvala Vam od srca na ovom blogu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Poštovana Anita i Bernard,

    za početak- divna gesta! Na Vaš blog sam naišla tijekom borbe sa kroničnom kandidom i od tada pratim sve postove i komentare...iako moram priznat još uvijek se borim i mučim...student sam van mjesta rođenja pa često nemam uvjete za pripremanje hrane (kuhinja i pomagala), a često sam i bez inspiracije...po tom pitanju mi jako pomaže Facebook grupa LCHF sljedbenika, ali već jaaaaaaaaako dugo želim Vašu knjigu koja nikako da uđe u niski studentski budžet...Sigurna sam da će mi biti vodilja, inspiracija i novo najdraže štivo! Naravno, i članovi obitelji se bore sa raznim kroničnim stanjima, ali na moja "govore o lchf-u" samo odmahuju rukom i ne vjeruju u život bez kruha. Sigurna sam da će uz Vašu pisanu riječ početi ozbiljno sagledavati opciju prelaska na lchf i pomoći sebi i ljudima oko sebe u budućnosti. Ja Vas svakako nastavljam pratiti, a knjiga će stići u moje ruke kad-tad, iako bi bilo super baš sad! :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nena osvojili ste knjigu :) Molim javite adresu za dostavu na e-mail istineilaziohrani@gmail.com

      Izbriši
  10. Postovana Anita, volela bih iskreno posedovati Vasu knjigu "Istine i lazi o hrani" jer mi je u ovim trenucima svaka vrsta pomoci od velike koristi. Imam bebu od 18 meseci koja ima atopijski ekcem i alergiju na gluten. Sobzirom da ste Nutricionista verujem da cete potpuno razumeti sa cime je moje dete suoceno kad je hrana u pitanju i kako to pogorsava njegovu zdravstvnu situaciju. Na zalost moje dete je razvilo alergiju na gluten, tacnije creva su mu izritirana hranom sa glutenom i usled toga je doslo do krvarenja u tankim crevima. Tacnije, ja slutim da je problem poceo za vreme moje infekcije materice kada su me ispirali antibioticima direktno kroz infuziju a po odluci doktorice dete je ostalo na majcinom mleku. Kada sam se usprotivila, treci dan po primanju antibiotika, uocivsi da majcino mleko ne lici na mleko vec na vodu, doktorica je drcno odgovorila da treba da nastavim sa podojem. Detetova osetljiva creva su vec tada isprana antiobiotikom koji je svakako prolazio u majcino mleko. Problem sa kozom se kod bebe pojavio vec u 6 nedelji a sa prelaskom na cvrstu hranu se pogirsalo stanje. Na zalost nakon carskog i infekcije materice mi se reaktivirao Epstein Barr Virus i za vreme inkubacije se zarazila i beba. Osecala sam se sve umornije, iscrpljenije iz nedelje u nedelju ne sluteci da imam taj virus i da divlja krvnim stanicama. Kada mi je dete imalo tri i po meseca majcino mleko se povuklo a ja sam padala od iscrpljenosti i bolova. Tri nedelje ranije sam se obratila kucnom lekaru. Setali su me i mislili da mi nije nista. Ja sam se zalila na bolove u kostima misleci da mi nedostaje kalcijum a ni slutila nisam da je problem ozbiljniji. Virus divljao u krvnim stanicama, napao jetru usled cega su vrednosti jetre skocili a bolovi u misicima pojacavali. Tek nakon mesec dana,nakon mukotrpnog vadjenja krvi na svakih nedelju dana, ustanovljavaju taj virus. Na zalost beba je takodje kroz sve to prosla. Taj virus se ne povlaci tako jednostavno i neverovatno je tvrdokoran a crpi do iznemoglosti...
    Namirnice koje su nam pristupacne po prodavnicama su u 90 % zatrovane i nezdrave usled pesticida, hebricida, termickih obrada, GMO... Ja sam primorana da se sto bolje informisem o zdravoj i nezdravoj ishrani, kao i zdravim i nezdravim sastojcima u hrani kako bih svom detetu sto pre pomogla. Pretesko mi je da gledam kako se muci sa ekcemom, svrabom i otezanim disanjem. Molim Vas za svaki savet koji mi moze biti od pomoci. Radujem se da postoji neko poput Vas sa znanjem i zeljom da svoje znanje podeli. Verujem u kvalitet Vase knjige i iskreno se vec sad radujem. Prijateljski pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  11. Voljela bih dobiti i pročitati ovu knjigu jer sam osoba koja voli kuhati, ali izgleda da se to ne odražava najbolje na zdravlje moje obitelji. Koliko god se trudila sastaviti zdrav jelovnik, muku mučimo s alergijalma, astmom, dermatitisom i osipima. Onda se tu skupljaju i lijekovi za sve prethodno navedeno i imam osjećaj da se samo trujemo, a ne pravimo pravi i konkretni pomak na bolje. Vjerujem da je ova knjiga savršena za preokrenuti priču moje obitelji na zdraviju i zadovoljniju stranu.

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam 125 kg i 50 godina !
    Na zadnjem pregledu kod lekara sve mi je bilo ok ali su sve lampice na crvenom (tako mi je rekao doktor),jer su svi rezultati na gornjoj granici a neki i blago opasni!
    Možda mi te knjige pomognu i nateraju me da se posvetim sebi i svom telu -čisto da me se više ne stide deca !

    OdgovoriIzbriši
  13. Kristina Dundović8. prosinca 2013. u 20:33

    Zašto bih voljela dobiti knjigu...imam 28 godina, a zadnjih 5 se liječim od nekoliko autoimunih bolesti, uključujući i Sjogrenov sindrom koji je kod nas još uvijek malo poznata bolest. Općenito je to bolest o kojoj se malo zna, kao i o većini autoimunih bolesti. Svakako sam imala namjeru kupiti knjigu, ali sam uglavnom nezaposlena, pa se uvijek čeka "bolje vrijeme". U svakom slučaju, već neko vrijeme pratim ovaj blog i od velike mi je koristi, posebno članci o aditivima i mononatrijevom glutamatu - tražeći na internetu nešto o njemu i naišla sam na Vaš blog. Doktori o načinu prehrane vrlo malo, ili nimalo govore kad savjetuju pacijente. Uglavnom se istraživanjem o prehrani bavim sama te ponekad imam osjećaj da sam ipak na kraju prepuštena sama sebi i vjerujem da većina kroničnih bolesnika ima ista iskustva. Ukratko, zato bih jako voljela dobiti ovu knjigu.
    U svakom slučaju, kome god dođe, dobro dođe.
    Puno pozdrava!

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Anita,

    Htjedoh započeti s pisanjem svoje priče o višegodišnjoj sistemskoj kandidijazi, nerazumijevanju okoline i sl. Međutim, odustao sam jer sam, "preletivši" preko ostalih komentara, uvidio da ima onih koji su više zaslužili da ju dobiju besplatno.

    Ipak, zamolit ću Vas da razmislite o tome da nama ostalima (rekao bih većim sretnicima) omogućite (božićni) popust na Vaše knjige.

    Lijep pozdrav i s(p)retno svima sa svojim znanim i neznanim tegobama.

    OdgovoriIzbriši
  15. Javljam se samo da pozdravim i Anitu i Bernarda! Knjigu ne trebam, kupila sam ju još u početku, prije same objave, čak ju je i moj muž pročitao! Prema ovim komentarima do sada, svakome bi knjiga dobro došla. Pogotovo početnicima u LCHF-u.

    Nakon godinu i pol na LCHF prehrani i niza eksperimenta, otkrivanja što mi smeta, a što ne, svakome bih savjetovala i knjigu i tu prehranu, mislim da će se preporoditi. Kod mene niz poboljšanja, a ima ih i dalje. Poboljšanje je, ustvari, preslaba riječ.

    Poz od Sanje B.

    OdgovoriIzbriši
  16. Pozdravljeni!

    Studiram nutricionizam u Ljubljani. Na 4. sam godini i zaista bi mi bila potrebna ova knjiga, ne samo u slobodne vrijeme nego i pri studiranju. Oduvijek uzivam i proucavam prehranu. Ne samo da promjena prehrane utjece na nas po pitanju zdravlja, vec se i duhom mijenjamo. I sama sam bila svjedok utjecaja prehrane na nas. Prije 4 godine mi se stvorila alergija po rukama. Isla sam na razna testiranja i utvrdilo se da je glavni uzrok uz stres moj nacin prehrane. Izbacila sam unos odredenih namirnica iz prehrane i alergija mi se znatno smanjila. Prikljupljam raznu literaturu i sigurna sam da bi mi ova knjiga puno pomogla :-)

    Hvala,

    Lp,

    Ines Paun

    OdgovoriIzbriši
  17. Zasto bih ja trebala da dobijem knjigu? Evo ovako :) Imam 20god i lecim se od anoreksije. Mislim da bi mi knjiga jako puno znacila za moje dalje izlecenje, da naucim nesto novo, da pocnem da jedem i da verujem da mi je hrana prijatelj. Redovno citam vas blog, jako mi se dopada kako pisete, isprobavam recepte takodje, iako nisam bas vesta kuvarica. Moj put je dug, moja bolest je teska ali ja ne odustajem! Puno sam napredovala, a citajuci vas blog sam shvatila koliko je ishrana bitna, i shvatila isprobavajuci raznovrsne kombinacije sta mom organizmu prija. Zelim da se izlecim , pomozite mi u tome. Hvala vam. Renata :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Božić je pred vratima, čekat čemo ga satima
    i dok hladna bura vani puše, uz bogat stol griju nam se duše.
    Kako se kile love strelovito , uz knjigu i vaše savjete preživjeti cemo i to lito.
    Sretni praznici i puno uspjeha u 2014.

    OdgovoriIzbriši
  19. Meni kao velikom gurmanu je nekad potreban savijet sto se tice hrane.Radim u objektu sa brzom hranom,okruzena sam njom htijela ja to ili ne i naprosto si nemogu pomoci..Sve vezano za hranu me oduvijek zanimalo pa me tako i sada zanima ova knjiga.Istine i lazi o hrani,hmmm..zvuci zanimljivo i bas bih bila presretna kada bih ovu knjigu osvojila :)

    OdgovoriIzbriši
  20. htjela bih knjigu pokloniti prijateljici koja se liječi od hodgkina. eto, dragi berni :) i aferim ;)

    OdgovoriIzbriši
  21. Voljela bih imati knjigu jer sam aktivna promicateljica ideja o kvalitetnoj prehrani. U mom bliskom okruženju utjecala sam na brojne prijatelje da unesu promjene u svoj način prehrane. Na poslu također a u klubu gdje treniram izrađujem plakat s novom piramidom prehrane u skladu sa paleo i LCHF principima. Putem internetske socijalne mreže redovno dijelim korisne savjete i recepte. Kada bih dobila ovu knjigu, značajno bi utjecala na pozitivan marekting usta-do-usta :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdravljena, ga. Anita!

    1. Više se ni ne sječam gdje, ali na spominjanje Vaše knjige sem naletjela več u rujnu i u našoj lokalnoj knjižnici je rezervirala... i do današnjeg dana još nisam došla na red! Živim u Sloveniji.
    2. Imam (kronično) bolesnu hčerkicu i več 5 mjeseci je na GAPS dijeti i oporavak je nevjerojatan!
    3. Odkad čitam Vaš blog, kuham i pečem večinom po Vašim receptima i muški dio obitelji nema nikakvog prigovora!
    4. Mada je hčerka več puno napredovala, i ja imam puno više energije, odkako jedem po LCHF, te prehrambene navike planiram održavati v našoj obitelji zauvjek!
    5. Dok ste to objavili (4.12.) bio mi je rođendan, i kad sam to pročitala, poželjela sam to za svoj rođendanski dar!

    To je to, ukratko, zašto bi ja trebala dobiti Vašu knjigu, ali možda ne bi bilo slabo, da je dobije naša knjižnica, pa da se brže (čitatelji) poredamo...

    Ljep pozdrav,
    Kristina

    OdgovoriIzbriši
  23. Dobro jutro,

    evo nakon, nadam se, zdravog doručka (zobene pahuljice sa svježim mlijekom, narezanom bananom, malo cimeta i žličica mljevenog lana) odlučila sam malo proguglati o istinama i laži o hrani i tako naletjela na ovaj blog/stranicu.
    U zadnje vrijeme muči me strašno probava i bolovi u trbuhu, i nakon svih mogućih pretraga - rezultata nema.
    Kćer se muči s prekomjernom težinom već godinama, isprobava sve moguće dijete, vježbanje, rezultati su uglavnom kratkoročni.
    Supruga uz prekomjernu težinu muči apneja, previsoki tlak i srčani problemi.
    Sin se potpuno nezdravo hrano (junk food i slično) i kaže da mu ništa drugo ne odgovara.
    Mama je teško bolesna jer se također nezdravo hrani.
    Nedavno sam i seku izgubila, vjerujem da bi pravilna prehrana i njoj pomogla...

    Za Božić želim samo jedno - da smo svi zdravi, svi na okupu za obiteljskim stolom na kojem se poslužuje isključivo po LCHF principu. Ne znam kako ćemo to izvesti jer mislim da najprije trebam naučiti kuhati po LCHF principu, ali eto prijavljujem se za knjigu pa nam možda napokon s Novom godinom krenu i bolji dani... I eto na kraju vas pozdravljam s pjesmom http://www.youtube.com/watch?v=lFK1SObP6iI

    Senka
    plavusa_1710@net.hr

    OdgovoriIzbriši
  24. Draga Anita,

    posjedujem već Vašu knjigu i odlična je!

    Pišem Vam jer ne znam kako drugačije stupiti u kontakt a htjela bi postaviti pitanje vezano za ishranu dojenčadi. Znam da ste puno pisali o sojinom mlijeku, ali me zanima imate li još neke smjernice.

    Gledajući preporuke liječnika, nudi se zamjensko mlijeko (u slučaju nemogućnosti dojenja), keksi, riža, kruh, žitarice kao nadopuna kašicama.

    Ljubazno Vas molim mišljenje.

    Unaprijed hvala!

    OdgovoriIzbriši
  25. Hvala svima na sudjelovanju sa svojim pričama. Ovaj put je sretna dobitnica knjige Nena Kolak. Nena molim vas javite adresu za dostavu knjige na e-mail istineilaziohrani@gmail.com
    Svima ostalima želimo više sreće idući put!

    OdgovoriIzbriši
  26. Poštovana Anita,

    imam jedno pitanje, ne znam kako bih stupila s vama u kontakt pa ću ga postaviti ovdje. Naime, liječim se od neplodnosti imam policistične jajnike te povišenu razinu androgena. Čitajući razne izvore uključujući i vašu knjigu saznala sam da se savjetuje svakako izbjegavati šećer i škrob. Taj dio mi je jeasan. Međutim, kada se radi o mesu, ne znam što bih mislila. Naime, LCHF prehrana koristi dosta mesa i masti životinjskog porijekla dok na nekim stranicama liječnici i nutriocionisti preporučuju smanjiti unos masti i mesa za pacijentice s PCOS. Na primjer, dr. Romana Dmitrović, ginekologinja i spec. humane reprodukcije kaže sljedeće: "U grupi žena koje su se hranile pretežno proteinima, dakle mesom, nivo androgena (muških spolnih hormona koji su odgovorni za neredovite menstruacije i pojačanu dlakavost) bio je daleko veći nego u grupi koja se hranila mediteranskom prehranom." (izvor: http://www.neplodnost.hr/doktori-odgovaraju/363-policisticni-jajnici-izlijeceni-sami-od-sebe.html). Isto tako, dr- Lejla Kažinić Kreho na svojo stranici kaže ovo: "Pojačana dlakavost često je karakteristična ne samo za PCOS već i za žene koje imaju višak kilograma te nakon što se hormoni uravnoteže i smanji tjelesna težina umanjuje se i problem dlakavosti. Hrana koju treba jesti je sva ona koja prirodno regulira hormone kao što je tofu, soja, slanutak, lan, leća, komorač, a stanje pogoršava alkohol i životinjska masnoća" (izvor: http://www.lejlakazinickreho.com/nutritivna-terapija-kod-policisticnih-jajnika-pcos/). S obzirom na sve, zanima me kakvo je vaše mišljenje o konzumiranju mesa kod pacijentica s policističnim jajnicima - da li s epreporuča smanjeni unos zbog androgena?
    Bila bih vam zahvalna na odgovru.
    Lijepi pozdrav,
    Ivana Gorički

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ivana, LCHF prehrana se ne bazira na mesu, pročitajte ovdje http://istineilaziohrani.blogspot.com/2013/09/lchf-primjer-dnevnih-menija-ili-rusenje.html

      Neplodnost i PCOS su povezani s inzulinskom rezistencijom i uspješno se tretiraju upravo LCHF prehranom. Pročitajte ovdje, na dnu teksta je odgovor http://istineilaziohrani.blogspot.com/2011/11/manje-secera-vise-beba-trudnoca-i-lchf.html

      Lijepi pozdrav,

      Izbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.