ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Beethoven torta


Evo recepta za cuvenu Beethoven (LCHF) tortu koju su nam za susret forumasica u Zagrebu pripremili vrhunski majstori slasticari iz hotela Antunovic.

BEETHOVEN TORTA

Biskvit: 6 jaja
10 dag čokolade
prašak za pecivo
Bjelanjke umutiti u čvrst snijeg, dodati umućene žumanjke i rastopljenu ohlađenu čokoladu. Ispeći tijesto, pečeno poškropiti sa sokom od višanja i rasporediti po njemu 1/2 kg višanja. Na to staviti ganache kremu od:
30 dag čokolade
5 dl slatkog vrhnja (vindija z bregov)
3 dl slatkog vrhnja i čokoladu zajedno staviti na vatru i mješati dok se ne sljube, paziti da ne provriju. Kad se ohladi izmiksati i dodati preostala 2 dl tučenog slatkog vrhnja. Kremu staviti na višnje i ukrasiti sa dodatnih 2-3 dcl tučenog slatkog vrhnja. 

Torta je na slici ukrasena listicima tamne cokolade.

Broj komentara: 28:

  1. Ja sam vec ovu tortu pravila sa jagodama i malinama. Odrala sam se kako ja tako i moj klinac. Juce sam imala goste, bracni par sa decom. Meny na stolu je bio LCHF, svi su jeli ko maniti :) ali je torta zasenila sve ostalo :) ! Nisam mogla ubediti prijateljicinog muza da u njoj nije bilo secera. Na kraju mi kaze, " pa ja Mina onda ne razumem sta trazi secer u drugim tortama " :) !

    OdgovoriIzbriši
  2. Nakon dugo vremena da podjelim svoje oduševljenje s Vašom stranicom. Toliko me oduševila da sam se i sama počela živjeti po LCHF pravilima. Istina, drugi je tek dan, ali super se osjećam!Hvala Vam! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. @ mina to je divno da i svojim prijateljima prenosis znanje o zdravoj prehrani, a secer stvarno nikome nije potreban!

    @ irene sve pohvale na odluci da pocnes sa bloganjem, samo naprijed! ja bih zeljela da vise ljudi to rade, i da na taj nacin podijele svoja osobna iskustva sa drugima, tako se radi u svedskoj i zato i jest LCHF toliko prisutan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar u cokoladama nema secera? Cak í u onima sa 70% i vise ima secera.

      Izbriši
  4. MORAM POHVALITI OVU TORTU,ONA JE TORTA SVIH TORTI,ZA MENE JEDINA,UVIJEK KOD NAS PRAVI SE ZA SVE PRIGODE!

    OdgovoriIzbriši
  5. Koliko dugo je potrebno peći tortu i na koliko stupnjeva namjestiti pećnicu?
    U biskvit ide rastopljena HLADNA čokolada....rastopi se sa malo maslaca, ili? Hoće li se opet učvrsnuti kada se ohladi -hoće li se moći umiksati?
    U kojem trenutku i u koji dio se stavlja prašak za pecivo (žumanjke/bjeljanjke)?
    Obično mi kod kolača nije dobro raspodijeljen prašak, pa mi je uvijek jedna strana viša a dr. niža :/

    Puno bi mi značili savjeti nekog tko je već pravio ovu tortu....jaaako mi je bitno da mi torta uspije :)
    HVALA :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super je recept, ali me zanima, slatko vrhnje sadrži šećer ako se ne varam??

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne, vrhnje za šlag od Dukata ili Vindije ne sadrži šećer. Sadrže ga biljne zamjene tipa Hopla ili Hole i sl.

    OdgovoriIzbriši
  8. Malo sam modifikovala recept. Rado pravim cokoladu sa slatkom pavlakom i obicno prvo otopim masnocu i ubacim kakao prah , sklonim sa vatre i polako dolivam slatku pavlaku i mutim mikserom. Tako sam uradila sa filom za ovu predivnu tortu... Otopila cokoladu i polako dolivala pavlaku i mutila mikserom. Savrsen fil , odmah. Nema raslojavanja, cista fantazija..

    OdgovoriIzbriši
  9. Pravila sam ovu tortu za rodjendan i predivna je. Blog vam je za svaku pohvalu Anita.

    OdgovoriIzbriši
  10. Zar cokolada nema secer?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da ima... I meni je to konfuzija sada :-/

      Izbriši
  11. Ima divnih torti koje se prave bez brasna: Reform, Shirley Temple, Pariska itd, ali cime zameniti secer? Steviom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda eritrol u kombinaciji sa steviom,pa kombinovati sa vrhnjem ili mozda lchf nutelu pomesati sa skuvanim jajima na pari.Imam dosta ideja,ali nisam probala ovo su pretpostavke.Jos uvek sam na ZK,neda mi se peći,a ne jesti :)

      Izbriši
  12. Postovana Anita! Za koji kalup je ova mjera za tortu? I zar nista osim jaja, cokolade i praska ne ide u biskvit? Malo sam skepticna a zvuci savrseno.. Hvala na odgovoru

    OdgovoriIzbriši
  13. Da li neko moze da mi pomogne oko kupovine slatkog vrhnja, jer kod kojeg god da sam proizvodjaca procitala sastav je uzas...mpdificirani kukuruzni skrob, secer, hidrogenizirana biljna mast itd...Da li neko moze da me usmjeri koji proizvaodjac ima zdraviju ponudu?

    Hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morate uzeti slatko vrhnje koje je zivotinjskog porijekla. Ja kupim u lidlu Pilos vrhnje za šlag, mislim da je 6 kn 200 ml? Tako nesto...
      Ono ima 30% mm i 3.2% uh.

      Izbriši
    2. Beki beks, to što spominješ nije slatko vrhnje, nego biljna zamjena za slatko vrhnje.
      Ne znam gdje živiš, ali treži ono na kojem piše "mliječna mast" ili m.m., i da je oko 30%. Ja kupujem Dukatovo jer kod nas nema "manje lošeg", ima karagean, ali nema boljeg u ponudi, osim da kupim domaće mlijeko na pijaci i sama napravim slatko vrhnje.

      Izbriši
  14. najsavršenije slatko vrhnje je ono od Veronike, za one koji su u RH. :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Poštovana gđo Anita!
    Razmatram kupnju Vaše LCHF kuhrice pa me zanima stoje li u njoj i svi ovi recepti s bloga (uz, pretpostavljam, obilje drugih)?
    Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

    Martina F.

    OdgovoriIzbriši
  16. Koja čokolada, sve sadrže šežer?

    OdgovoriIzbriši
  17. Višnje iz kompota su zaslađene? Postoji li možda koji kompot bez šećera? Koja je alternativa ako nema svježih višanja? Smrznuto?

    OdgovoriIzbriši
  18. najbolji je maslac i vrhnje od Bohneca iz Ludbrega

    OdgovoriIzbriši
  19. Ne kužim reklamu za vindija vrhnje s aditivima. Glasam za Bohnecovo.

    OdgovoriIzbriši
  20. Postovani posto idem na pricest djecaku koji ima dijabetes tip 1 je li sigurno napraviti neku lchf tortu da je moze jesti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova torta je dobra za dijabetičare jer ne podiže naglo šećer, lako će ga regulirati.

      Izbriši

Molim za malo osnovne kulture komunikacije: Ne ostavljajte komentare kao Anonimno; ako nemate profil kliknite na Ime/URL i potpišite se.

Copyright © 2010-2023 Anita Šupe. Podijelite sadržaj s ovih stranica ali obavezno navedite izvor i ime autora.

Informacije sadržane na ovom blogu imaju svrhu općeg informiranja i nisu namijenjene kao medicinski savjet niti kao zamjena za savjet vašeg liječnika.